MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe müügitingimused

Veebipoe www.elusees.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Elusees OÜ (registrikood 16694068), aadressiga Kuusemetsa tee 5, Kabala küla, Raplamaa, 78403

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad  koos käibemaksuga (22%) on märgitud toodete juurde. 

Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on arvestatud eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Vajalik teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Lisaks leiab hulgaliselt infot toote kohta meie avalehelt.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb valida soovitud maitsed ning lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele jne.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Maksete vahendamiseks kasutame Montonio UAB poolt pakutavat e-poe makselahendust. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Müügitehing jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik kui isikuandmete vastutav töötleja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio Finance UAB-st. 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

Kauba kättesaamiseks on kliendil järgmised valikud:

  • Itella smartpost
  • Itella smartkuller 
  • Tulen ise järele (aadress: Kuusemetsa tee 5, Kabala küla, Raplamaa 78403)
Taganemisõigus ja pretensioonid

Kui peaksid mingil põhjusel soovima toodet tagastada, siis pakume sulle seda võimalust.

E-poes sõlmitud lepingust taganemiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, milles kirjeldatakse esinenud probleemi koos fototõenditega ning saata see e-posti aadressile info@elusees.ee hiljemalt 24 tunni jooksul kauba kättesaamisest.

Tagastamiseks tuleb kaup Itella kullerteenust kasutades saata meie aadressile: Kuusemetsa tee 5, Kabala küla, 78403, Raplamaa.

Kauba tagasi saatmise kulud kullerteenuse osutajale tasub kauba tagastaja. Kauba tagastaja vastutab ühtlasi ka kõikide nõuete täitmise eest, mis puudutab paki ohutut saatmist. 

Kaup peab olema hoiustatud terve aja nõuetekohaselt jahedas (+2…+6*C) kuni kullerile üleandmise hetkeni.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase hoiustamise tulemusel.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Ostjal on õigus kauba puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 1 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile: info@elusees.ee.

 


Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid valdavalt tellimuse töötlemiseks ning kauba saatmiseks ostjale. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile: info@elusees.ee 

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.